به روزترین نرم افزارها و تکنولوژی جهان
جهان جستجو
 
 
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : سعید

 

Hero_Of_Sparta.jpg

بازي بسيار زيباي Hero Of Sparta با فرمت جاوا مخصوص تلفن هاي همراه ميباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x128 128x160 240x320 320x240 352x416 360x640 ) مناسب است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : سعید

 

crazySpot-hamidhira.jpg
UIQ سیستم عامل خوبی بود ولی به دلیل گسترش آن در زمان اوج قدرت گیری سیمبین و آغاز به کار طوفانی آندرویید زیاد به چشم نمیامد و همین موضوع باعث شد تا شرکت های ساخت گوشی سراغ این سیستم عامل نیایند و یاعث شوند تا شرکت تولیدکننده ی این سیستم عامل اعلام ورشکستگی کند و این بدین معناست که دیگر هیچ گوشی جدیدی با این سیستم عامل تولید نمیشود . اما هستند هنوز تعداد خیلی زیادی که گوشی هایشان سیستم عامل UIQ دارند . امروز در سایت میهن دانلود برای همین افراد یک بازی فوق العاده را قرار داده ایم که نسخه ی کامل این بازی هستش در حالی که کمتر جایی این بازی را بدون محدودیت یک ساعته پیدا خواهید کرد . نام این بازی CrazySpot میباشد. بعد از آغاز بازی به شما 2 تصویر شبیه به هم را نشان میدهد و شما باید 5 تفاوت کوچک را بین این 2 تصویر پیدا کنید . قابلیت لمسی این بازی به محبوبیت بالای آن افزوده است .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : سعید

 

http://dl4.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/gamekhook-hamidhira.jpg
دارندگان گوشی جاوا ، امروز میتوانند یک بازی بسیار جالب و بامزه را از سایت میهن دانلود دریافت کنند . این بازی که با طراحی منحصر به فرد خود و صداگذاری جالبش توانسته موفقیت خوبی را کسب کند در ورژن های مختلفی منتشر شده است که ورژنی که امروز در سایت گذاشتیم یکی از محبوب ترین ورژن های آن می باشد . این بازی بسیار ساده طراجی شده و همین سادگی باعث موفقیت آن شده است .
برای دریافت برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : سعید

 

http://dl4.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/sonic-hamidhira.jpg
بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد .
برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : سعید

 

 

Fort_Boyard.jpg

بازي بسيار زيباي Fort Boyard با فرمت جاوا مخصوص تلفن هاي همراه ميباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 240x320 ) مناسب است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

Welcome to my blog I wish you a good time
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان جستجو و آدرس saeed-ahrabi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 19623
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



بدلکاری با ماشین بازی سیزده به در با ماشین پراید بازی دنده کشی بازی ماشین سرعت بازی ماشین سنگین بازی شطرنج علیه کامپیوتر آسان بازی بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی

                    
 
 
 

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ